21 de desembre del 2009

L'ANY A 4t A

José Manuel Maqueda Soler 4t A ESO

Com diuen els professors és una oportunitat, però no per fer  batxillerat sinó per fer cicles formatius.

A mi m’agrada molt, però no perquè hi hagi menys deures, que n’hi ha bastants, sinó perquè t’ofereixen un any de pràctiques perquè et facis a la idea de què vols treballar i si estàs segur d’allò que vols.



Jo sí que n’estic segur. M’agrada molt fer mecànica ja que els mecànics em deixen treballar i tocar alguns cotxes, treure-li les rodes, alguna molla del cotxe i d’altres coses. És molt entretingut i només estàs a l’empresa dos dies a la setmana. Les assignatures són les mateixes, però amb l’única  diferència que nosaltres estem fent projectes cada setmana .

Tot i que penseu que en aquest curs et regalen el títol és tot mentida. Són molt exigents ja que et demanen un comportament molt  responsable i el dossier que lliures al professorat ha d’ estar del tot complert sense cap mena d’ errada, però  tot i això  els professors que et fan classe són bons, és a dir, s’expliquen molt bé a l’hora de demanar-nos alguna cosa  molt complicada i al final ho entens. Així és com jo ho veig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada