29 de juny del 2018

AMB "IUBILO"



Roger Hoyos
Professor de Tecnologia

Doncs sí. Em jubilo. Després de 40 anys ininterromputs de vida laboral, 27 com a docent (22 dels quals al MVM), ha arribat l’hora de retirar-me. Els millors anys han estat, sens cap mena de dubte, els de docent. I, molt especialment, els que he dedicat a l’Institut del meu poble, Sant Adrià.

Sembla ser que el mot “jubilació” ve de l’hebreu yobel, una mena de trompeta utilitzada per anunciar l’inici d’una festivitat, i del llatí iubilo (donar crits d’alegria). Encaixa perfectament amb el que sento aquests dies. Encaro unes llargues “vacances” amb molta alegria. Content per la feina feta i pel nivell que ha assolit el MVM.

Durant aquests últims anys he tingut la satisfacció de veure com, curs a curs, el nivell del “meu” institut ha anat augmentant. Nivell entès com a servei públic, amb tota la grandesa d’aquest concepte. I em sento orgullós d’haver col·laborat, juntament amb tants companys i companyes, alumnat i famílies a aquesta millora contínua.

Molt content (amb iubilo), però també profundament agraït a tots vosaltres, companys i companyes, docents i no docents, tots servidors públics d’aquest centre, pel vostre suport. No han estat ni són poques les vegades que he sentit, i sento, el vostre reconeixement vers la meva feina i la vostra estima cap a la meva persona. Si ha estat un plaer treballar al MVM, en bona part ha estat gràcies a tots vosaltres. Els que hi sou ara i els que heu estat abans, amb un record molt especial pel gran Pedro.

Cóm no puc estar content si quan em trobo, en els llocs més insospitats de Sant Adrià, ex-alumnes o els seus pares, m’aturen, em saluden, i em fan evident el seu reconeixement i el bon record de la meva feina i la meva persona?. Gràcies a tots vosaltres. No sabeu com ens arriben a “carregar les piles” aquestes mostres d’afecte.

Estic convençut que el MVM seguirà millorant, prestant un gran servei a Sant Adrià. Perquè puc apreciar en els companys i en els joves que us aneu incorporant a la docència, una gran preparació, responsabilitat i il·lusió per la feina ben feta.

Endavant MVM!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada