22 de desembre del 2010

EXPOSICIÓ INVENTARTE

Emma Cercós Arnalda
Andrea Pérez Gómez
4t B

Fa uns dies vam anar a una exposició a Barcelona que van preparar unes companyes de classe i uns nois d’un altre institut que van fer un taller d’art l’any passat.

Vam sortir de l’escola a les deu. Tot seguit, vam viatjar en tren. Quan vam arribar al lloc, hi havia uns nois ballant i uns altres fent un graffiti. Després del temps lliure que ens van deixar els professors per esmorzar, vam entrar a una sala amb butaques on ens van posar un vídeo de presentació. Abans de veure’l, les nostres companyes van explicar el que havia significat per a elles haver fet aquest taller. En el vídeo sortien elles i uns nois de la Mina, també hi sortia un amic que ha canviat d’escola aquest any. Així que ell també havia participat al taller. Vam poder veure com van fer el graffiti que hi ha a la paret de l’institut, activitats de fotografia, dibuix, etc. Després vam anar a veure l’exposició, la qual constava principalment de fotos i collages. A sota de les fotografies hi havia una breu explicació. A continuació, vam tornar a la plaça, on s’organitzava tot, mentre observàvem com els altres nois acabaven de completar el graffiti. A la una del migdia vam tornar a casa.

M’hagués agradat que el meu amic hagués pogut venir a veure l’exposició, ja que havia posat molta il•lusió en aquest projecte.


Anna García
Andrea García
4t B

El curs passat vam fer un taller de l’associació ReCreo al col·legi. Pensàvem que estava relacionat amb el muntatge i edició de vídeo. Però resultava ser una cosa més interessant, es tractava de saber expressar-nos i poc a poc anar descobrint què érem i com ens veien els altres. Vam fer diverses activitats: crear un  alter-ego, descriure’ns, descriure els nostres companys, entrevistar-nos, parlar sobre nosaltres en conjunt, etc.
            L’activitat més interessant va ser pensar una sessió de fotos de nosaltres mateixos, mostrant a les imatges com ens veiem i que ens representava. Per això vam utilitzar objectes com llibres, fruita, instruments, etc.
            Així podíem representar-nos més clarament. Tot el que vam fer , ens va ajudar i també va canviar la manera de veure’ns i de saber com ens veuen els altres. Ens va agradar molt dissenyar les nostres fotos, perquè havíem de dir com volíem la llum, el fons i amb què volíem aparèixer.

Anna: La frase “Una imatge val més que mil paraules” té diferents significats i jo vaig estar treballant-ne un. L’aspecte que donava la meva foto va explicava la meva personalitat molt millor que qualsevol descripció possible. A més, vaig començar a deixar de banda la meva timidesa i ara parlo més amb el meu grup d’amics d’abans. El graffiti que vam fer a l'institut també va ser molt interessant, ja que havíem de planificar el dibuix, el tema i dissenyar les plantilles i posar-nos d’acord entre nosaltres. Realment m’ha ajudat tot aquest treball i m’ha agradat molt fer fotos als meus companys tal com els veia jo.

            Andrea: Al principi del taller, no vaig assistir el primer dia i em vaig perdre una classe que consistia a disfressar-nos d’un personatge diferent de la teva personalitat. M’hauria agradat assistir a aquella classe, però  m’ho vaig passar molt bé amb les altres activitats de fotografia, entrevista i graffiti. Quan havia de  fer fotos als meus companys, estava còmoda i m’agradava agafar les seves millors cares, però quan em tocava a mi posar davant la càmera, em tocava a mi posar davant la càmera, em feia vergonya i estava incòmoda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada