19 de desembre del 2012

QUÈ M'AGRADARIA SER?

Andrea de la Torre

4t B ESO

A mi m’agradaria ser directora d’una empresa, administrativa, encara que no ho tinc molt clar. Del que estic segura és de la carrera on m’he d’embarcar. Tinc la intenció d’estudiar la carrera d’ Administració i Direcció d’Empreses, a la Pompeu Fabra. Els motius pels quals he arribat a prendre aquesta decisió són, principalment, perquè m’agrada organitzar i portar al corrent les coses, i manar.

Les experències que he tingut han sigut quan hem hagut de treballar en grup, sempre sóc jo la que organitza el treball, la que indica què ha de fer cadascú, …

Els avantatges d’això, són que treballaria molt còmoda ja que és el treball que vull. I, els inconvenients  encara que no m’he parat a pensar-hi, són que aquest treball és bastant monòton, que estaria tota l’estona dins d’un despatx o oficina, etc.

Finalment, els requisits que s’han de tenir per dedicar-te a aquesta feina són prèviament estudiar la carrera universitària esmentada anteriorment, cal aprendre principalment com funciona una empresa, com portar els seus comptes, etc. Es requereix capacitat creativa, d’organització i planificació, competència verbal i expressiva, aptituds matemàtiques i habilitats socials.

A part d’això, que és al que vull dedicar-me en un futur una mica més llunyà, he pensat a treballar en altres llocs per poder pagar-me la universitat i anar estalviant de mica en mica. M’agradaria treure’m el títol de socorrista, ja que és una professió que també m’agrada molt. També crec que tinc els requisits necessaris; sé actuar davant d’una situació complicada i actuar de manera “freda”, objectiva i no deixar-me guiar pels sentiments. He viscut poques experències, però algunes han sigut molt fortes i dures per a mi, les quals no recomano a ningú. El principal avantatge és que només treballaria a l’estiu, i m’ho podria compaginar amb els estudis, i l’incovenient és que m’hauria de treure aquest títol i la carrera a l’hora. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada