28 de juny del 2012

EDITORIAL 18

Roger Hoyos
Director

RELLEU A LA DIRECCIÓ

El proper dia 1 de juliol de 2012 hi haurà un relleu a la direcció del centre. Qui us escriu aquestes ratlles deixa pas, després de set cursos, a Toni Cabrera que serà el nou director. Alhora, en Lluís Martínez serà rellevat per César Caparrós al cap davant de la Coordinació Pedagògica. El nou equip serà, doncs, una mescla al 50% d'experiència (Joan Accensi i Robert Calatayud) i de nova empenta.

Un dia vaig creure que podia fer de director i, tres companys també s'ho van creure i em van dir "compta amb mi". Amb el Joan Accensi, la Carme Puyuelo i la Teresa Aragall vaig formar aquell primer equip directiu. També s'ho va creure bona part del claustre i de la comunitat educativa. La tasca directiva en un institut no és fàcil, especialment quan no tens experiència, però llavors es compensa amb una gran il·lusió per una banda i amb un fort treball en equip per una altra. Poc després vingueren els relleus del Robert Calatayud per la Teresa i d'en Lluís Martínez per la Carme. Ha estat gràcies al treball de moltes persones, algunes de forma més notòria però també moltes altres de forma més callada i abnegada el què ha fet possible les millores en aquest centre.

Actualment són temps difícils, de retallades i de lluites, però la decisió del relleu al final del segon període de direcció va ser presa fa dos cursos. Hi ha qui deixa els càrrecs perquè s'ha buidat i sent la necessitat d'omplir-se. Jo sento que durant tots aquests cursos m'he omplert. Me'n vaig ple d'experiències, de vivències compartides, d'amistat i de mostres de reconeixement i d'estimació.

Ha arribat el moment de donar les gràcies a totes aquelles persones que, des de molts àmbits, amb el seu esforç i comprensió han facilitat la meva tasca i, molt especialment, als companys i companyes dels equips directius. Ha arribat el moment de demanar disculpes a aquelles persones que us hagueu pogut sentir perjudicades per la meva gestió o per les meves decisions. I ha arribat el moment, també, de donar molts ànims, desitjar molts èxits, expressar el meu suport als companys del nou equip directiu i demanar a la comunitat educativa que els ajudi en la seva tasca direcctiva.

Que tingueu un molt bon estiu. Ens veiem al setembre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada