27 de juny del 2014

ELS DIJOUS DE MAIG I JUNY ANEM AL TALLER DE BICICLETES

José Luis Gonzalvo
Professor

Aquest curs , el darrer trimestre, hem compartit amb alumnes d’una altra escola una experiència que us volem explicar. Sortíem del centre a les 9 del matí i anàvem caminant fins a l’altra punta de Sant Adrià; a l’escola de l’Esperança.

Cada dijous fèiem un recorregut diferent. A les 10 ja ens estaven esperant els companys de l’altra escola. Fèiem una primera part teòrica sobre les parts de la bicicleta, com es munten i desmunten les rodes, càmeres, cadenes, pedals, eines més importants ,neteja i engreixat .....

A les 11’30 fèiem una estona de pati i esbarjo. Fèiem servir un petit bar que tenen muntat els alumnes.

A les 12 és quan ens posàvem en el pati de l’escola amb les bicis i les eines a posar en pràctica tot el que havíem après a l’aula amb apunts i projeccions.

Fins a les 13’45. Ara tocava recollir tot i preparar-nos per marxar cap a casa . La tornada era en autobús ja que el temps i la gana començaven a manifestar-se.

Com veieu no hem fet cap cosa de l’altra món però si que ens ha ajudat a aprendre coses diferents , de forma diferent, amb gent diferent i en un lloc diferent. I sobretot a descobrir i estudiar coses pràctiques que ens poden ajudar en el dia a dia.

Mireu ara els comentaris i valoracions que han fet algunes de les alumnes que han participat del taller:

“En el taller de bicicletes hem après moltes coses noves per nosaltres: a treure les rodes de davant i de darrera , a netejar les bicis amb sabó i aigua, després deixar assecar i tornar a posar les dues rodes a les bicicletes.

També m'ha agradat el taller de bicicletes perquè he aprés a treure i posar la càmera.

L'últim dia vam anar al parc d'atraccions del Tibidabo. Vaig muntar al tren màgic, el cinema que és de 3D i que es mou el terra, al castell de por i el tren de la mina. Va ser un dia molt divertit igual que el taller.”
Alumne: Lluna Atencia 2n A


“Quan vam arribar a l’escola de l’Esperança tenia ganes d’aprendre a arreglar bicicletes, però em feia vergonya conèixer a gent nova d'aquell lloc.

El primer dia que van fer el taller, em va agradar però no vaig fer molts amics. El segon dia del taller, ja vaig sortir al pati de l’escola . Allà vaig conèixer a unes noies i nois que es deien: Jessica, Kaire, Gènesis, Mojart, Patri, i Sam. I també vaig trobar a l’Álvaro que era una amic del Pompeu Fabra, i que ara va a aquesta escola.

En aquest taller m'ho he passat molt bé. L'últim dia vaig anar al Tibidabo, i em va tocar anar amb el grup de la Jessica. Ens vam muntar en una atracció que es diu Guri Guri. Ens vam muntar 3 vegades, i després vam anar a la Barca. A la barca em va fer mal de panxa. També ens vam muntar en los “Tronquitos” ; sort que feia calor perquè vaig terminar mullada. I per últim volia anar a l'Hotel Cruger però no ens va donar temps.

En conclusió, el taller i l'excursió em va encantar i tornaria a fer el taller ...i l'excursió també.”

Alumne: Erica Gutiérrez 2n A



Els dijous d'aquest trimestre hem anat a l'escola l'Esperança a fer un taller d'arreglar bicicletes. A mi m'ha agradat molt perquè ja sé com es poden arreglar les bicicletes. A mi m'agradaria anar a fer mes tallers el proper curs per a aprendre més coses.

Alumne: Miriam Serra 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada