1r Batxillerat
En Miquel, que treballa per l'empresa Anima Consulting, ens va explicar durant dues hores com veure els problemes que hi pot haver en una població i com els poden suplir les empreses o fer les millores en els serveis donats fins el moment.
Ens va mostrar les característiques necessàries que ha de tenir un servei, perquè els clients o les persones que els utilitzin estiguin contentes i puguin fer una bona critica.
També ens va ensenyar que el que pensem que és inútil a vegades és una bona solució per un problema i que només tenim que obrir la nostra ment per anar més enllà de lo tradicional, perquè al final, de lo tradicional hi sortiran defectes i aquests es poden solucionar amb una idea descabellada.
Ens va mostrar com algunes empreses criden l’atenció dels seus clients. Com per exemple, a la botiga de roba del Stradivarius, com que és per a dones posen a dependents masculins perquè aquestes es sentin atretes més per la botiga, i així com aquesta, moltíssimes més.
També ens va donar algunes pautes per escollir, en un projecte que hem de fer per a Economia d’empresa, els tipus de solucions que podem donar-li a un problema o com crear serveis que fan falta i que encara no se'ls ha trobat una solució.
En Joaquim ens va explicar moltes coses, però més o menys crec que les he resumit bastant.
Aquesta activitat m’ha semblat molt interessant i m’ha agradat molt i el fet que poguéssim participar lliurement m’ha cridat molt l’atenció. Tot ha estat molt dinàmic i divertit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada