Roger Hoyos
Professor de Tecnologia
El 8 de juny, un conjunt de 35 alumnes d'entre primer i tercer d'ESO van realitzar un taller d'enginyeria impartit en anglès. Les sessions van ser dirigides per la Megan Hough, estudiant d'enginyeria nuclear a la U.S. Naval Academy d'Annapolis.
El taller s'emmarca en la promoció dels estudis STEM (ciècia, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) i segueix, en part, la metodologia AICLE (ensenyament d'altres àrees del currículum en anglès).
El repte que proposat a l'alumnat va ser el disseny i construcció d'una estructura resistent que fos capaç de salvar una llum (distància entre suports) de 60 cm. L'alumnat tenia limitat el tipus i la quantitat de material a utilitzar a base d'un pressupost previ, així com un temps màxim per fer el disseny, la construcció i l'avaluació.
Al final, les estructures dels alumnes es van sotmetre a una prova de càrrega fins que col·lapsaven.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada